marți, 3 septembrie 2013

O mica debransare

Aveam un telefon mobil de la RCS-RDS, de vreo 5-6 ani sau mai mult. Nu l-am folosit niciodata. Sotia mea l-a primit odata cu internetul si cablul TV. De fapt, oferta de atunci spunea ca vom primi un telefon fix, care nu a mai venit nici pana in zilele noastre.

Pana acum cateva luni nu m-a deranjat. Dar de la o vreme am primit pe factura niste "aditionale", desi nimeni nu folosea acest telefon, pe care l-am gasit intre alte troace intr-o stare destul de deplorabila. Cum sotia era titularul contractului, am insotit-o ca sa reziliem acest serviciu inutil.

Ne-am dus vineri, 30.August.2013. Am stat la o codita, ne-a venit randul, s-a facut actul de reziliere, dar telefonul nu am putut sa-l predam tot atunci, nu stiu de ce. Pentru ca asa era procedura. Tanti de la contracte a scris pe actul de reziliere "Predare 1-7 septembrie" si a spus ca nu e nevoie sa vina titularul la predare.

Asa ca am mai facut un drum luni, 02.Septembrie.2013, stand in acelasi timp la o noua coada, mai mare de data asta. Dar si dupa mine s-au asezat destui, vreo 9 persoane pana am terminat eu. Am putut vedea astfel ca se predau echipamente gramada. Majoritatea predau telefoane, dar am vazut pe cineva cu un decodor, altii aveau genti inchise si nu stiu ce vroiau sa restituie.

Cum ghiseul pentru contracte era in acelasi loc cu caseria, am mai aflat unele nemultumiri ale clientilor. Astfel, atunci cand se intrerupe un serviciu pentru o perioada din cauza unei defectiuni tehnice, trebuie facuta o sesizare pentru ca altfel nu se scad bani de pe factura in mod automat, desi firma stie foarte bine ca serviciul respectiv nu a functionat. Alta situatie este pe factura curenta: daca nu se plateste suma aferenta lunii curente pana pe 15 ale lunii (desi pe factura scrie ca ultima zi de plata este ultima zi a lunii), atunci pe factura urmatoare clientul apare ca avand datorii, desi a platit in termen. E drept ca la casa nu se mai cer banii inca o data (asta mai lipsea, nu-i timpul pierdut!), dar se provoaca clientilor o stare de confuzie si chiar de nervi, dupa cum am vazut.

Oricum, vesti proaste pentru bugetul lui Ponta: la cate aparate se restituie la RCS-RDS, e clar ca se reduce consumul in continuare si ca oamenii (inclusiv eu) nu mai sunt atat de generosi cu cheltuielile inutile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu