luni, 2 septembrie 2013

Medicala

In ultimele doua saptamani am primit doua telefoane (pe fix) de la doua persoane necunoscute care m-au anuntat ca sunt castigatorul unor investigatii si tratamente medicale gratuite, in doua locatii diferite. Nu stiu cum m-au gasit tocmai pe mine si de unde aveau numarul meu de telefon fix. Probabil de la asa zisele agentii de recrutare de forte de munca, la care intra CV-urile doar pentru a face rost de ceva date personale (de exemplu numarul de telefon) care, chipurile, sunt confidentiale.

Primei firme i-am spus ca nu ma intereseaza din start. Dar omul a insistat, a revenit cu telefoane si am stabilit o zi in care sa merg la o prezentare si control pe baza caruia se va stabili un tratament. Dupa care bineinteles ca nu m-am dus.

A doua firma mi-a trimis chiar si o invitatie prin posta. Ar trebui sa ma duc chiar azi, 02.Septembrie.2013, la ora 09:00. Cica imi face o investigatie care ar costa normal 200 de lei. Asa cum am mai spus, nu ma intereseaza. Nu ca as da pe dinafara de sanatate, dar cate zile am, atatea o sa le port si cu asta basta. Probabil ca nu e cea mai buna decizie pe care am luat-o, dar asta e optiunea mea.

Sunt convins ca exista si medici care intr-adevar salveaza vieti si care tin la pacienti. Sau ca Raed Arafat a facut o treaba foarte buna cu SMURD-ul. Mai complicat este cu cei care ar trebui sa puna diagnostice banale si sa prescrie tratamente corespunzatoare, de exemplu cu cei care trateaza raceli si fracturi. Si mai complicat este cu cei care prescriu retete false si fac internari fictive pentru a deconta banii publici in interes personal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu