duminică, 29 septembrie 2013

Din nou atacat de un caine vagabond

Ieri, 28.Septembrie.2013, o jivina fara stapan a incercat sa ma muste.

Ca de obicei, imi vedeam de treaba mea. Ma intorceam de la cumparaturi. Doua javre infecte, genul tipic de bomba ecologica, ocupau trotuarul in mod abuziv, neadoptate de "iubaretii" de animale si nici ridicate de cei din subordinea lui Oprescu. Pe unul din caini il simtisem deja de departe. Ma fixa insistent cu privirea. Era langa un gard, celalat era in mijlocul drumului. Am incercat sa merg pe partea de langa strada a trotuarului, ca sa nu fiu surprins chiar in mijlocul dezastrului intre cele doua jigodii.

Cand am ajuns in dreptul lor, javra de langa gard s-a repezit la mine latrand. Eram atat de pregatit incat nu m-a surprins absolut deloc. Am pus carutul cu cumparaturi in fata si m-am pregatit sa-l pocnesc. Simultan l-am bagat si-n 91704 ma-sii, spre "deliciul" unor trecatori. Acum, pe blog, pot face aceeasi dedicatie si factorilor iresponsabili care se fac ca ridica javrele de pe strazi si celor care se fac ca iubesc javrele dar nu le adopta odata pe toate.

Se pare ca injuratura clasica de ma-sa are intotdeauna un efect magic asupra javrelor. Javra a marait in continuare, dar a dat inapoi. In concluzie, sunt mai mereu atacat, dar niciodata muscat! Dar situatia nu este in regula deloc, astept sa inceapa odata eutanasierile, conform legii.

De remarcat faptul ca, desi nu iubesc javrele (nu am afirmat niciodata asa ceva; nu am niciun motiv!), nu le-am provocat sau agresat niciodata. Intotdeauna m-am aparat cand am fost atacat. Asta ca sa infirm mitul, demagogia odioasa si propaganda sinistra facuta de "iubitorii" de javre, dintre care remarc azi mumia turnatoare numita Paula Iacob, care este gazduita constant si cu generozitate de televiziuni (la fel ca si alte "personalitati" care au facut istorie in politia politica) pentru "calitatea" de imbarligatoare care minte cu nerusinare impotriva evidentei. Astfel, dupa moartea lui Ionut, copilul mancat de javre, Paula Iacob tot aparea la televizor si spunea ceva in genul, "Cainii nu ataca, oamenii rai ii lovesc".

Pe de o parte, din cauza varstei, Paula Iacob nu are capacitatea fizica de a lua pulsul strazii si de a avea contact direct cu realitatea. E genul de persoana care numai ca sa se duca la toaleta pentru treaba mica are nevoie de 30 de minute. Asa ca, in mod evident, nu sta ea prin cartiere ca sa vada daca exista oamenii rai care lovesc cainii. Iar daca intr-adevar ar urmari fenomenul, ar remarca imediat ca javrele sunt pur si simplu agresive. Rusine sa va fie doamna, la varsta dumneavoastra sa minitit in asemenea hal! Rusine si televiziunilor care ofera spatiu celor de teapa dumneavoastra pentru a manipula opinia publica!

Pe de alta parte, sunt atatea camere video instalate in oras, ca sigur au surprins javrele agresive atacand oamenii neprovocate de nimeni. Poate ca si incidentul meu a fost filmat, pentru ca eram intr-o intersectie mare. Dar autoritatile (pline de tortionari neluati in evidenta justitiei si nepepsiti, care se folosesc de javre pentru a face rau populatiei) ascund dovezile despre agresivitatea javrelor ca sa mai fure, pe cat posibil, cat mai multi bani publici care sunt de fapt alocati rezolvarii definitive a problemei javrelor.

Dupa cum s-a vazut, Victor Ponta a adoptat recent o javra (de fapt un alt pretext ca sa apara la televizor). "Iubitori" de javre, faceti ca el imediat! Altfel, le doresc tuturor javrelor "EUTANASIERE PLACUTA", conform legilor in vigoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu