luni, 29 iulie 2013

S-a diversificat contrabanda cu tigari in Piata Rahova

In putinul timp liber dintre mersul la BIAS 2013 si vizitarea ceramicii de Cucuteni mi-am facut timp sa merg si pe la Piata Rahova.

M-a "frapat" de la inceput abundenta de vanzatori de tigari de contrabanda, care pe langa sortimentele clasice de Doina si Viceroy au inceput sa comercializeze in plus Pall Mall si Marlboro. Contrabanda cu tigari nu numai ca nu a scazut, ci chiar s-a amplificat. Or fi sefii ai mari din Politie in concediu...

Cred ca am fata de fumator, pentru ca atunci cand am trecut pe langa ei au inceput sa-si strige mai tare oferta si sa-mi bage pachetele de tigari sub ochi, de parca nici nu vedeam bine, nici nu auzeam bine.

Mi-aduc aminte ca si pe vremea lui Ceasca se facea contrabanda cu tigari la vedere, in plina strada. Se vindeau in special tigari DS si BT, fara ca fosta Militie sau asa zis temuta Securitate sa intervina.

Se pare ca acesti contrabandisti sunt foarte ingeniosi in forma extrem de continuata, din vremuri imemoriale (de cand s-a inventat tigara...) si au capatat proprietati paranormale, in sensul ca stiu sa se faca vazuti si auziti numai de catre cei interesati, in acelasi timp ramanand invizibili in plina strada pentru "oamenii legii"!!! Formidabil!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu