luni, 17 iunie 2013

Nazistul anonim incearca din nou sa manipuleze si sa ma decredibilizeze

Nazistul anonim a devenit din nou foarte activ pe blogul meu si continua cu tupeu insultele, manipularea si minciunile grosolane. Numai sambata, putin dupa pranz, cand orice om normal ar avea si alta treaba, a postat 4 comentarii (!) aproape identice, in care, culmea, ma numeste pe mine "copy-paste".

Probabil ca de cand i-a intrat "Capitanul" (G. Becali) la puscarie, nazistul responsabil cu decredibilizarea mea si a blogului meu si-a pierdut busola si bate campii dupa ureche :)

Anonimul, sa nu uitam, este un anonim penal de cand face publice informatii cu caracter personal in legatura cu mine, obtinute nu se stie cum de la fisc. De trei ani, practic de cand am blogul, anonimul afirma la orice tema din articole, deplin constient ca minte cu nerusinare, ca sunt parazit si sponsorizat. Sigur ca pentru mine sunt evidente minciunile, dar, pentru orice eventualitate, sa marcam niste situatii despre "parazitism" si "sponsorizare".

1. PARAZITISM. Nu am loc de munca de 4 ani si jumatate. Nu stiu daca statul roman ma considera somer sau fara ocupatie, pentru ca statul mafiot are grija sa masluiasca statisticile si sa afirme ca somajul din Romania este mult mai mic decat in celelalte state UE, desi 40% dintre romani nu au loc de munca.

Dar faptul ca nu am loc de munca nu ma transforma automat in parazit. Anonimule, vrei sa spui ca somer  = parazit? La nivel european, unde statisticile nu se masluiesc atat de grosolan si propagandistic ca in Romania, somajul a trecut de 12%, crescand cu 2% in ultimul an! Ce inseamna asta? Ca toti cei care si-au pierdut locurile de munca sunt paraziti? Nici vorba, asta inseamna ca guvernele europene isi bat joc de proprii cetateni si ca, pentru a garanta profiturile uriase marilor firme, sunt dispuse sa sacrifice zeci de milioane de persoane.

Domeniul meu, proiectare mecanica asistat de calculator pentru auto, nu mai are viitor in Europa. Toti marii producatori se muta in China. Recent, grupul Volkswagen a anuntat ca va deschide o noua unitate de productie in China. Se fac investitii si in Romania, de exemplu grupul Daimler, dar asta nu inseamna nimic bun la nivel european. Din moment ce somajul creste continuu la nivel european, asta inseamna ca orice investitie in Romania atrage concedieri in Europa, de exemplu in Germania. Adica romanii, cu locurile lor de munca platite cu salarii execrabile, preiau locurile de munca platite corect (de vreo 10 ori mai bine) in Germania. Ca fapt divers, in presa a aparut stirea ca in Germania somajul a crescut in ultimul an mai mult decat se estima! Deloc surprinzator daca intelegem contextul...

Bun, pai daca somajul creste la nivel european, inseamna ca zecile de milioane de someri sunt paraziti? Bai, anonimule nazist, esti foarte vocal si generos cu insultele atat timp cat nu ai o identitate! Ia du-te tu intr-o tara cu somaj urias, DE PESTE 25% (Grecia, Spania, de exemplu), du-te cu megafonul si cu mufa ta in piata centrala din Atena sau Madrid si fa-i PARAZITI pe aia care protesteaza acolo zi de zi in fata guvernelor lor de hoti!

Ce ma face pe mine atat de special in materie de somaj, numit parazitism de nazistul anonim? Are nazistul anonim impresia ca imi place sa nu am loc de munca? Nu-mi place, dar nu am de ales. Are impresia ca sunt zilnic mii de patroni la mine in fata blocului cu pancarte pe care scrie "Marius, firma noastra te vrea", "Marius, daca nu vii la noi acum, dam faliment" si alte asemenea? :)) Sau ca suna angajatorii imbracati in costum popular la mine la usa si ma implora in genunchi si cu lacrimi in ochi sa ma angajez la ei ? :))

Nici vorba de asa ceva! De cand am postat contractul acela penibil si la limita legalitatii cu o firma italiana nu m-a mai cautat aproape nimeni pentru un loc de munca. M-a cautat doar o firma din Timisoara care avea pretentia sa ma deplasez la ei pe banii mei (!) pentru... o discutie libera!!! Si mi-am trimis CV-ul la toate ciudateniile care au legatura cu proiectarea, inclusiv la o firma de... tipare textile, pentru un post la care experienta mea in domeniu este zero...

Toate firmele straine din Romania, pe langa contractele si salariile mizerabile pe care le ofera angajatilor, mai incalca si legea in mod grosolan, sub protectia sau complicitatea Ministerului Muncii si a statului mafiot. Si ma refer aici in special la orele suplimentare, neevidentiate in documente, la munca sambata si duminica, neevidentiate in documente, dar platite la negru.

Au fost firme in care am lucrat si in care eram SINGURUL care nu facea ore suplimentare in aceste conditii. In rest, TOTI colegii mei faceau ore suplimentare, deplin consitenti ca aceste ore sunt platite la negru. Pai, daca luam numai 10 angajati care fac 2 ore suplimentare pe zi (si faceau asta zi de zi, in fiecare zi), asta inseamna un total de 20 de ore suplimentare pe zi si un alt total de 100 de ore pe saptamana. Cum saptamana de lucru este normata per angajat la 40 de ore pe saptamana in Codul Muncii, rezulta ca prin aceasta activitate ilicita se pierd minim 2 locuri de munca! Statul mafiot cunoaste perfect aceasta situatie, ca doar de aia are ministere si servicii de informatii! Dar, la fel ca in toate domeniile de activitate, se uita in alta parte...

Cam pe aici se pierd multe locuri de munca, nu doar in Romania, ci peste tot in Europa!

Cate controale face Ministerul Muncii dupa orele 17 si in zilele nelucratoare? Ce mijloace de proba sunt prevazute in legislatie pentru a se dovedi munca la negru rezultata din orele suplimentare si din lucrul sambata si duminica? Absolut nici unul! Nici daca s-ar duce angajatii sa reclame astfel de situatii nu ar avea relevanta!

Daca tot suntem la domeniul muncii, sa reamintim faptul ca in legislatia romaneasca a muncii nu sunt prevazute al 13-lea si al 14-lea salariu, asa cum se intampla in toate tarile civilizate. Normal, doar suntem o tara primitiva, in care doar preturile la marfuri expirate sunt la nivelul tarilor civilizate.

Dar asta nu impiedica un anonim nazist ("Arbeit macht frei", nu-i asa?) sa ma numeasca parazit.

2. SPONSORIZARE. Anonimul nazist afirma, deplin constient ca minte cu tupeu, dar si cu nerusinare, ca sunt sponsorizat. Dezmint acest lucru, este o minciuna grosolana. Nu ma sponsorizeaza nimeni. Am mai spus-o, dar asta nu conteaza pentru anonimul nazist care ma citeste in digonala (dupa propriile sale spuse).

E foarte simplu, anonimule, fa-ti blog si pune contractele mele de sponsorizare pe blogul tau. Zici ca sunt sponsorizat de "babacu"? Nu este adevarat, desi multi parinti isi ajuta copiii si nimeni nu vede o problema in asta. Asa ceva, daca s-ar intampla, ar trebui sa fie confidential, sa se intample intre mine si tatal meu. Cum ai aflat de acest lucru? Mi-a dat "babacu" bani pe strada in vazul tuturor? A adunat lumea in piata luna de luna si mi-a numarat leu cu leu in fata tuturor? Probabil ca ai facut poze; din nou ar trebui sa-ti faci blog si sa pui "dovezile" acolo :)) Ca asa, din gura, la fel de bine puteai sa spui ca eu eram ministru pe vremea lui Burebista si furam aurul Daciei alocat autostrazilor :))

Ca problema de principiu, sponsorizarea, daca ca ar exista in cazul meu, nu ar fi o ilegalitate si nici nu as avea o problema sa recunosc acest lucru. Sunt sponsorizati sportivi, sunt sponsorizate televiziuni si asa mai departe. Desi nu sunt sponsorizat, anonimul o afirma obsesiv si o face ca si cand ar fi o ilegalitate. Nazistule anonim, te-ai aratat indignat vreodata pentru ca sunt sponsorizati sportivii sau televiziunile? Te-ai aratat indignat prentru ca multe persoane sunt ajutate sau chiar intretinute de parinti? Te-ai luat, de exemplu, de fiul lui madam Placinta, un condamnat de bani gata care se ocupa cu faptele antisociale, cu care se mai si lauda apoi pe internet? Are vreo logica ce spui, in afara logicii manipularii?

3. PARAZITISM si SPONSORIZARE. Exista o gramada de functionari ai statului care au fost arestati si chiar condamnati pentru diverse ilegalitati. Printre acestia se numara si "distinsii" si "onorabilii" Adrian Nastase si George Becali. E plin statul roman de astfel de oameni "muncitori" si "nesponsorizati"!

Anonimule, la mine pe blog esti prezent de trei ani cu comentariile tale abjecte in care mimezi indignarea pe adresa mea.

Te-ai dus si pe blogurile tuturor puscariasilor care au avut functii in stat ca sa-ti exprimi indignarea fata de comportamentul lor? Astia care au avut functii in stat si au incalcat legea ce sunt? Oameni harnici si nesponsorizati sau paraziti sponsorizati? Adica vrei sa spui ca Becali muncea in Parlamentul European sau in Comisia Juridica din Parlamentul Romaniei? Pe ce bloguri sau site-uri de internet ai mai intrat ca sa condamni parazitismul si sponsorizarea? Evident, pe niciunul!

In final, dupa parerea mea ar fi interesat de stiut cine iti sponsorizeaza tie, anonimule nazist, timpul alocat blogului meu si comentariile mincinoase si abjecte? Este imposibil sa cred ca iti aloci timp din proprie initiativa de trei ani, inclusiv in orele de program, ca sa imi monitorizezi blogul si sa incerci sa manipuezi lumea cu minciuni despre mine! Iar faptul ca fiscul ti-a pus la dispozitie datele mele personale vorbeste de la sine!!!

Adica, de exemplu, in tara cu miliarde de euro aruncate pe autostrazi fictive tu vrei sa zici ca singurele lucruri in neregula si vinovate de starea Romaniei sunt... blogul meu si persoana mea, pentru ca vorbesc despre astfel de lucruri? Ha, ha, ha! :))

Deci, cine te sponsorizeaza, anonimule nazist? Miscarea legionara? Si pe asta cine o sponsorizeaza? Becali? Si Becali de cine e sponsorizat? De schimburile ilegale de terenuri sau de transferurile ilegale de jucatori? :)) OK, acum am inteles perfect cum stau lucrurile...

3 comentarii:

  1. AI TU UN FIX PENTRU CEI CARE LUCREAZĂ LA STAT SAU ÎN GERMANIA.
    CÂND AI LUCRAT TU LA STAT SAU ÎN FRANȚA ȘI ITALIA NU TE-AI VÂNDUT IEFTIN?
    VEȘNICA POMENIRE...IPOCRIT, INVIDIOS, TUPEIST!

    Ca anonim au scris mai mulți. Eu sunt ăla de mă plătește firma românească, cu capital integral privat, la care lucrez. O firmă care plătește impozitele la stat la zi să ia sponsorul tău pensie, copilul tău să facă facultate la stat, nevasta să ia bani de la stat...
    AI BĂGAT BINE LA CAP BĂI DISTRUSULE?

    NU MAI AȘTEPTA SĂ BATĂ LA UȘĂ ANGAJATORUL. POȚI SĂ ÎȚI IEI DESTINUL ÎN PROPRIILE MÂINI CĂ DE AIA S-A INVENTAT CAPITALISMUL!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alt comentariu pe langa subiect, alt atac la persoana, alte teme de discutie care sa abata atentia de la subiect. Manipularea standard.

      Ștergere
    2. Anonim 24 iunie 2013, 18:58, la ce firma lucrezi? Sau e si firma la fel de conspirativa ca si tine? Sa vedem si noi cate impozite plateste firma lu' Peste.

      Pentru ca, daca banii se duc la sponsorul meu inexistent inseamna ca firma ta plateste taxe 0 si traieste din evaziune fiscala. Sau daca are bani de taxe, inseamna ca traieste din contracte cu statul mafiot.

      Iar fata mea se duce la facultatea de stat din TVA 24% platit de mine, datorita unei legi ticaloase emise de statul mafiot.

      Ștergere