luni, 4 iulie 2011

Piata Rahova - paradis infractional

Am fost la cumparaturi in Piata Rahova. Cu aceasta ocazie am verificat faptul ca aproape nimic nu s-a schimbat de la ultima deplasare a mea in acea zona, care s-a finalizat cu articolul:
http://lmar2010.blogspot.com/2010/11/piata-ravoha-paradis-infractional.html
publicat pe 3.NOV.2010, deci acum circa 8 luni!

1. Am fost acostat de vanzatorii de tigari de contrabanda. O femeie gravida (!) a venit la mine si a repetat vreo 30 de secunde insistent "Tigari, tigari, am tigari!". In acest timp, un politist si o politista se uitau la noi fara sa intervina!!! Oare ce m-a deranjat mai mult, coruptia evidenta a politiei sau faptul ca am fost luat de fumator?
2. Politistii fugaresc in schimb vanzatorii de... marar, patrunjel, leustean si ceapa! "Intrati in piata si vindeti acolo!" se aude indemnul lor autoritar si sever. Logic sa fie haituiti producatorii agricoli de subzistenta, doar nu pot oferi spaga asa cum fac contrabandistii de tigari.
3. Comerciantii fac gramezi mari de legume sau fructe, pe cele frumoase pe pun pe partea clientului; pe cele depreciate calitativ, aranjate pe partea lor, le comercializeaza!
4. Am vazut 4 comercianti fumand, desi fumatul este interzis in piata (spatiu inchis) si desi in piata, cel putin teoretic, exista supraveghere video!
5. Piata este foarte inghesuita si aglomerata. In piata se vand si produse nealimentare.
6. Singurul motiv pentru care as reveni in piata (dar care nu ma atrage in mod deosebit) este faptul ca in piata inca nu s-a auzit de notiunea de bon fiscal (asa cum se intampla in occident, chiar si la produse agricole), deci Boc nu incaseaza nimic din cei 24% TVA pe care ii pretinde in mod abuziv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu