joi, 25 noiembrie 2010

Sa munciti bine si sa traiti prost!

Basescu a spus (conform paginii 112 din teletextul TVR1): romanii "sa munceasca bine ca sa traiasca bine si sa traiasca mai putin bine daca muncesc mai putin bine".


Despre o astfel de declaratie se pot spune urmatoarele:
1. Mascaricii infractori de la putere ori sunt sub influenta bauturilor alcoolice ori isi fac... autocritica.
2. Orice corelatie intre traiul bun si munca performanta in Romania este pur intamplatoare.
3. Masura performantei muncii persoanelor de la putere este data in primul rand de imprumutul de 20.000.000.000 de euro (douazecidemiliarde de euro), facut cu FMI. Daca ar exista o corelatie intre trai si performanta, atunci puterea hoata si nesimtita ar fi trebuit sa intre demult in putrefactie.
4. Eu, personal, am primit 0 (zero) euro din ce s-a imprumutat de la FMI; in plus nu mai muncesc de aproape 2 ani (deci nu gresesc). Nu beneficiez de ajutoare sociale si nici nu o sa cer acest lucru de la guvernul de hoti milogi.

Un comentariu:

  1. Salut,
    Imi este ciuda ca am avut dreptate. Din pacate pseudoclasa politica romana duce natia asta catre dezastru absolut! Ma intreaba unul pe blog daca am solutii... Pai am insa nu le pot face publice... ;) La recitire!

    RăspundețiȘtergere